Előfizetői tartalom

"Hízelgő versenytársunk figyelme" - Felvette a kesztyűt a Wizz Air

Portfolio
Az alábbiakban változatlan formában tesszük közzé a Wizz Air reakcióját, amelyet az easyJet hirdetéseiben megjelenő nyílt támadás váltott ki. A Ferihegyről június óta közlekedő low-cost társaság ismertségének növelésére próbálja felhasználni a versenytárs hirdetési kampányát.

Kapcsolódó cikkünk2004.11.30 08:45 Ökölcsapás, csupasz kézzel - indul az agresszív hadjárat a low-cost szegmensben?"Versenytársunk napilapokban megjelent kampánya a kiélezett piaci helyzetből adódik. Hízelgő ránk nézve az a figyelem, mellyel Európa második számú diszkont-légitársasága időt és pénzt szán arra, hogy egy dinamikusan fejlődő versenytársat negatív színben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés