Előfizetői tartalom

Ki a jobb a magyar mobilpiacon? - Ez nem szépségverseny

Portfolio
Hatalmas a hirdetési csata a magyar mobilpiacon, minden hónapban kijönnek a többféleképpen értelmezhető előfizetői számok, azonban még mindig fennáll a kérdés, hogy üzletileg melyik magyarországi mobilszolgáltató a legsikeresebb. Ma megkaptuk a Vodafone Magyarország fontosabb számait is, így a nem sokat mondó ügyfélszámokon túlmenően tudjuk górcső alá venni a magyar piacot.

Miért nem T-Mobile?. A piaci statisztikák alapján a helyzet elég egyszerűen lefordítható. A T-Mobile 47.6%-os piaci részesedéssel uralja a piacot, a Pannon GSM 33.3%-kal rendelkezik, a Vodafone folyamatosan növekszik, most 19.2%-nál tart. Az ügyfélstatisztikák annak ellenére sem mondanak túl sokat, hogy a mobilüzlet alapvetően méretgazdaságossági alapokon nyugszik, a költségek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés