Előfizetői tartalom

Élre ugrott a T-Mobile: médiainvázió júniusban

Portfolio
Bár június már az uborkaszezon kezdete a hirdetési piacon, májushoz képest rátett egy lapáttal a T-Mobile. A legnagyobb magyar mobilszolgáltató az előző hónaphoz képest több mint 50%-kal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit. A T-Mobile a legjobban hirdetett márka lett júniusban megelőzve a Matávot és a Vodafone-t derül ki az Intern adataiból.

Az imázsváltáson átesett mobilcég júniusban listaáron 968 millió forintot költött, a piacon ezzel a 3. legnagyobb hirdetővé lépett elő. A távközlési társaságot csak a több márkával kommunikáló Unilever és Danone tudta megelőzni. A T-Mobile lényegesen többet költött, mint a Vodafone, amely májusban még intenzívebben kommunikált versenytársánál. A Vodafone júniusban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés