Előfizetői tartalom

Virtuális mobilőrület - jön a Tesco-gazdaságos?

Portfolio
Napjainkban gombamód szaporodnak a mobilszolgáltatók, de vajon mi lehet ebben a ráció ilyen kemény verseny mellett? Olyan új márkák jelennek meg ezen a területen, mint a Virgin, a 7-Eleven, a Tesco és az MTV. Ezzel még korántsem értünk a sor végére, ugyanis a Time Warner Cable, a Wal-Mart és a Disney is belépésre készül. De pontosan hova is? Egyáltalán nem arról van szó, hogy a más területeken kiemelkedő eredményeket produkáló vállalatok egyszerre mind hálózatépítésbe kezdtek, virtuális szolgáltatókká kívánnak ugyanis válni. Mindez annyit jelent, hogy az új belépők együttműködési megállapodást kötnek egy hálózat-üzemeltetővel, így tulajdonképpen az ő szolgáltatását adják tovább a saját márkanevük alatt - írja az Economist.

Megfoghatatlan, de nagyon felkapott.... A koncepció tulajdonképpen már évek óta létezik, azonban mostanra vált igazi világméretű mániává. A figyelem ezúttal a Virgin Mobile július 20 körüli IPO-ja kapcsán irányul a szegmensre, ez azonban várhatóan csak a lavina kezdete. Stratégiai szakértők szerint az új irányzat végre valóban teret nyerhet, mivel a szolgáltatók legyőzték...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés