Előfizetői tartalom

Vodafone, T-Mobile: Ki költ többet hirdetésekre?

Portfolio
Május elsejével indult útjára a Westel imázsváltása. A T-Mobile márkanév központi forrásból fedezett bevezetése nagy lendülettel indult. Jött Sting, meg egy léghajó is. A T-Mobile hirdetései a televíziókban is határozottan élénkebbé váltak. Vajon elég volt-e egy imázsváltás ahhoz, hogy többet hirdessen, mint legagresszívebben terjeszkedő vetélytársa a Vodafone?

Az Intern adatai szerint nem sikerült. A legjobban hirdetett márka májusban (listaár, TV) a Vodafone volt. A 3. számú magyar mobilszolgáltató márkaneve listaáron 781 millió forintos támogatást kapott májusban, amely magabiztos megjelenési fölényt biztosított a számára. Összességében (ha Matáv Rt. -t és a T-Mobile-t külön vesszük) a Vodafone Rt. az 5. legnagyobb magyar hirdető...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés