Előfizetői tartalom

A Financial Times "vendége" volt Váradi József

Portfolio
A feltörekvő európai vállalatokat bemutató sorozatban ezúttal a Wizz Air volt a Financial Times "vendége". Váradi József megerősítette, hogy öt-tíz év múlva társasága ott lesz a Ryanair és az easyJet mellett a három-öt életben maradó diszkontlégitársaság között.

A cikk szerint a vezérigazgató két tényezőre alapozza optimizmusát: - a Wizz Air az első olyan diszkontlégitársaság, amely kifejezetten az Unió bővítésével megnyíló új piacok kiaknázását célozza meg - a menedzsment a már jól bevált üzleti modell szigorú megvalósításához ragaszkodik Váradi szerint a siker kulcsa "a kritikus tömeg" minél gyorsabb elérésében...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés