Előfizetői tartalom

Graphisoft: terjeszkedés Kínában

Portfolio
Újabb részleteket tudhattunk meg a Graphisoft új stratégiájából Dominic Gallellotól, a társaság vezérigazgatójától, akivel a Napi Gazdaság készített interjút. Az új cégvezető igen optimista a jövőre nézve, az idei esztendőben azonban csak a hosszabb távú, stabil fejlődés lerakása a célja.

A Graphisoft vezérigazgatója elmondta, hogy mivel a cég két legnagyobb piacán - Németországban és Japánban - az építőipar stagnálást mutat, a vállalat elsősorban Kínára fókuszál, ahol a korábbi években egyáltalán nem volt jelen. A társaság célja, hogy ezen a hatalmas piacon komolyabb jelenlétet alapozzon meg. Ez kívül erősíteni szeretne a Graphisoft Malajziában, Koreában...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés