Előfizetői tartalom

Online marketing kiadások: a kereső site-ok az élen

Portfolio
Csúcsot döntött a tavalyi negyedik negyedévben az online reklám kiadások értéke az Egyesült Államokban - derül ki az IAB legfrissebb felméréséből. A piac mérete tavaly elérte a 7.2 mrd dollárt.

2003 negyedik negyedévében 2.2 mrd dollár értékben hirdettek az interneten keresztül az USA-ban, ami csaknem 40%-os növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest. Amint az az alábbi grafikonon is látható, az iparág túljutott a mélyponton, 2002 végén növekedésnek indult.A reklám költések 30%-át a kereső site-ok realizálták, s ez okozta a piac növekedését is. A search...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés