Előfizetői tartalom

MOL: minőségi lépésekkel a kiválóság felé

Portfolio
A MOL Rt. Lakossági Szolgáltatások Divízió az ISO 9001:2001 szabvány követelményeinek megfelelően üzemelteti minőségirányítási rendszerét. Az erről szóló tanúsítványt Kákonyi András, az auditot végrehajtó SGS Hungária Kft. tanúsítási igazgatója adta át dr. Szórád Józsefnek, a LSZD ügyvezető igazgatójának.

A MOL Rt. Lakossági Szolgáltatások Divízió 1996-ban alakította ki minőségbiztosítási rendszerét, melyet 1998-tól környezetközpontú irányítási rendszerrel integráltan működtet. A divízió vezetése azóta is megkülönböztetett figyelmet fordít a töltőállomási tevékenységek környezeti hatásainak kezelésére. 2003. év első felétől kezdve összefogott, hatékony...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés