Előfizetői tartalom

"Zacskó szotyiért" megvásárolta 5 évre az RTL Klub az MTV reklámidejét?

Portfolio
A Magyar Televízió (MTV) a kuratóriumi elnökség jóváhagyása nélkül idén áprilisban öt évre előre értékesítette reklámidejét az RTL Klub érdekeltségébe tartozó három médiaügynökségnek

- írja mai számában a Magyar Hírlap. Az MTV Rt. jelenlegi elnöke, Ragáts Imre a MH információi szerint még elnökké választása előtt, ügyvezető alelnökként, a kuratórium megkerülésével, közbeszerzési tender kiírása nélkül 2007-ig értékesítette az MTV reklámidejét három, az RTL Klub érdekeltségi körébe tartozó médiaügynökségnek, összesen évi 900 millió...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés