Előfizetői tartalom

Az m1 idei leggyengébb teljesítménye, tarol az RTL

Portfolio
Tarolnak a kereskedelmi televíziók a nézettség és a hirdetési árbevétel tekintetében egyaránt. A közszolgálati 1.csatorna a múlt héten az év leggyengébb nézettségét produkálta a kereskedelmi szempontból fontos 18-49 éves korosztályban, miközben az RTL Klub folytatja őszi diadalmenetét. A nézettség mellett a hirdetési árbevétel tekintetében is remek éve van a tőzsdeaspiráns RTL Klubnak.

A legnagyobb nézettségű magyar kereskedelmi televízió csatorna hirdetési árbevétele idén eddig 8%-kal nőtt, s az őszi hirdetési boom idejére a felárak mellett "büntetéseket" terveznek foganatosítani azon ügynökségekkel szemben, akik túllépik hirdetési vállalásaikat, elfoglalva ezzel a helyet a vállalásukat még nem teljesítő hirdetők elől - mondta Palincsár László...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés