Előfizetői tartalom

A Survivor újranyitja az ollót az RTL és a Tv2 között

Portfolio
Újra tíz százalékpontot meghaladó előnnyel vezet az RTL Klub a Tv2 előtt a főműsorideji 18-49 éves korosztály nézettségi versenyben. Az RTL a hirdetési szempontból már releváns őszi szezonra a költségtakarékos nyár után ismét erősíteni tud. A tőzsdeaspiráns csatorna Milliomos-Barátok Közt verhetetlen párosa mellé afféle hétvégi zászlóshajóként csatlakozott múlt szombaton a Survivor.

A Legyen Ön is Milliomos és a Barátok Közt párosa továbbra is hallatlanul sikeres kombináció: a vetélkedő 42-55 százalékos közönségarány mellett 17-21 százalékos nézettséget, a szappanopera hasonló közönségarány mellett 21-23 százalékos nézettséget ért el. A Tv2-n ezzel szemben sugárzott műsorok közül csak a hétfő esti hongkongi akciófilm és a Nagy Ő második...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés