Előfizetői tartalom

A Tv2 véleménye a PR osztály felállásáról

Portfolio
"Egy vállalat stratégiája és piaci iránya a vállalat menedzsmentjének közös döntésén alapul, és kizárólag akkor lehet sikeres, ha azt egy emberként minden dolgozó képviselni tudja"

- reagált Hofherr Krisztina, a Tv2 marketing és kommunikációs igazgatója a Kreatív Online-nak a csatorna pr-osztályának távozására. Az új kollegák kinevezéséig a csatorna marketing és kommunikációs igazgatósága látja el a pr-feladatokat. A divíziót alkotó Maczkó Zoltán, valamint Papp Diána és Rényi Ádám azért váltak meg a kereskedelmi adótól, mert nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés