Előfizetői tartalom

Elemzés a hazai onlinepiacról - adatok az origo második negyedévéről

Portfolio
Az Axelero Internet elemzést készített a hazai online médiapiacról, melynek egyik legfőbb megállapítása, hogy a nyomtatott sajtó térvesztésével, az internet használat növekedésével az online hirdetések szerepe a felső fogyasztói kategóriák elérésében megnőtt. Adatokat olvashatunk az origo második negyedéves teljesítményéről. E tekintetben nem piac feletti növekedést az online reklámbevételek esetében, hiszen teljes online reklámpiaci adatra vonatkozó felmérés nem készült a második negyedév vonatkozásában.

Az Axelero Internet helyzetértékelése: A hazai média egyik jellemező tendenciája, hogy míg az online médiumok olvasottsága ("reach") továbbra is folyamatosan nő, addig a nyomtatott sajtótermékeké lassan, de biztosan csökken. Ez a visszaesés abból ered, hogy a nyomtatott sajtón belül a bulvár sajtó olvasottsága stagnál, míg a politikai napilapoké esik, ami azt eredményezi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés