Előfizetői tartalom

Mobil, vagy nem mobil?

Portfolio
64%-os emelkedett az elmúlt esztendőben a mobil penetráció az Egyesült Államokban - írja az eMarketer. A maroktelefonnal nem rendelkező felnőttek 20%-a az elkövetkező egy évben azonban tervez mobilvásárlást, közel felének azonban egyáltalán nincsen rá szüksége.

A mobillal nem rendelkezők 22%-ának azért nincsen készüléke, mert a telefont túlzottan drágának tartja, 12%-uk azonban egyáltalán nem szereti azokat. Az USA mobil penetrációja emelkedő tendenciát mutat ugyan, mégis jócskán alulmúlja a hazánkban tapasztalhatót. Ennek főbb okai a következők: - nem egységes technológiával működő szolgáltatók; - szűkös sávszélesség;...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés