Előfizetői tartalom

Egyre népszerűbbek Interneten a Playboy-nyuszik

Portfolio
A chicagoi székhelyű Playboy Enterprises összesen 600,000 dolláros, részvényenként 2 centes nettó nyereséget könyvelhetett az első negyedévben, amely kedvező fordulat az elmúlt év 9.4 millió dolláros, részvényenként 38 centes veszteségéhez képest.

A társaság összárbevétele 66.1 millió dollárról 12%-kal 74.3 millió dollárra emelkedett. Az on-line bevételek 45%-kal ugrottak felfelé, a hazai televíziós hálózatból származó bevételek 8%-kal bővültek, szépséghiba azonban, hogy a zászlóshajónak számító Playboy magazin - elsődlegesen a Maxim, a Stuff és az FHM által teremtett erőteljes versenyhelyzet miatt - valamivel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés