Előfizetői tartalom

Árháború a kontinensek között - becsapott vásárlók?

Portfolio
A német Volkswagen vezérigazgatója, Bernd Pischetsrieder élesen bírálta az amerikai autógyártók agresszív értékesítési stratégiáját, amely véleménye szerint a vásárlók megtévesztéséhez vezet hosszú távon.

Az új autók árazásánál tapasztalható komoly diszkontok és fizetési konstrukciók még a használt autók viszonteladói áránál is kedvezőbbé váltak, amely elsődlegesen a vezető amerikai autógyártók, mint például a General Motors és a Ford 2001. szeptember 11-et követő keresletélénkítési stratégiájának tudható be. Mindennek egyenes következményeként az autóértékesítések...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés