Előfizetői tartalom

Ismét növekvő reklámkiadások - a GM pénztárcája a legvastagabb

Portfolio
Az igen erős második félév segített abban az amerikai reklám piacnak, hogy 4%-os éves növekedést produkáljon az elmúlt esztendőben a 2001-eshez képest, így elérve a 117 mrd dolláros értéket - tette közzé a CMR/TNS Media Intelligence. Az emelkedés felülmúlta az előzetes várakozásokat.

A jelentés szerint tavaly a 15 média kategóriából 11 esetében növekedés volt tapasztalható, a legkisebb mértékben a kültéri hirdetések bevétele növekedett kevesebb, mint 1%-kal, a legnagyobb mértékben pedig a spanyol ajkú TV reklámoké, több mint 20%-kal. A tavalyi esztendő tehát nem volt rossz az iparág szempontjából, főként nem a 2001-es után, amikor a reklám bevételek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés