FONTOS Még sosem fogyasztott ennyi áramot Magyarország egy nyári este
 
Előfizetői tartalom

Újra nyereséges a Havas

Portfolio
Mai napon jelent meg a világ egyik legnagyobb reklám ügynökségének, a Havas Advertising-nak 2002-es teljesítménye. Az iparág igen nehéz helyzetét a recesszió közeli állapotban jól mutatja, hogy 5.8%-os organikus bevétel csökkenéssel a világ vezető ügynökségei közül a harmadik legjobb teljesítményt nyújtotta (csupán az Omnicom tudott egy szerény, 2.8%-os növekedést felmutatni). Ezen gazdasági környezetben is sikerült azonban a vállalat hatékonyságának javítása költségoldalon, melynek következtében újra nyereségessé vált a társaság. A jövő szempontjából az iraki konfliktus rendezésig nem számít az iparági környezet javulására a társaság vezérigazgatója.

A 2002-es év elsősorban a hatékonyság javításának jegyében, a hitelállomány csökkentését, az üzemi költségek lefaragását és a cash flow növelését célozta meg. Ezen célokat sikeresen teljesítette a menedzsment; 10.4%-ról 11.6%-ra bővült az üzemi eredményszint, 664 m euróval csökkent a hitelállomány és 60%-kal nőtt a cash flow. A jövő szempontjából kiemelkedően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés