Előfizetői tartalom

Fókuszban a megújulás: Brau, Phylaxia, Skoglund

Portfolio
Brau Union: fókuszban a marketing

Közel 9%-kal bővült 2002-ben a Brau Union Rt. nettó árbevétele, azonban mindez csak az üzemi eredmény 4%-os gyarapodásához volt elegendő elsődlegesen a csomagolóanyagok költségnövekedése, a kiszerelési formák közötti átstrukturálódás, az arculatváltás hatása miatt, valamint a 11%-os bérfejlesztésnek köszönhetően. Az adózás előtti eredmény 1,2 %-kal mérséklődött...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés