Előfizetői tartalom

Vodafone: nem az ügyfélszám, hanem a minőség a lényeg

Portfolio
Annak ellenére, hogy az elmúlt évek határozott törekvései ellenére a Vodafone Magyarországon 2002. végén alig több mint 830 ezer előfizetővel rendelkezett, így a piacnak mindössze 12.13%-át kontrollálta, a világ vezető mobilcége az ügyfélminőség terén nem kötött kompromisszumokat. Az idei év januárjának végén a mobilcég több, mint 850 ezer ügyféllel rendelkezett.

A legfrissebb adatok szerint, a Vodafone a tavalyi évben 56,754 forintos egy előfizetőre jutó átlagos bevételről (ARPU) számolt be, amely havonta több, mint 4,700 forintnak felel meg. A 4,730 forintos havi APRU bár összegszerűen még mindig alacsonynak számít a magyar piacon, két tényezőről nem szabad megfeledkezni: Egyrészt a Vodafone a piaci trenddel szembe halad, mivel esetében...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!