FONTOS Fantasztikus napra ébredtek a magyar nyugdíjasok
 
Előfizetői tartalom

Növekvő reklámpiac, csökkenő internetes részarány

Portfolio
Több piackutatói jelentés is napvilágot látott az elmúlt napokban az amerikai reklám kiadásokról, illetve az online költések alakulásáról és szektoronkénti megoszlásáról.

A CMR piackutató cég legfrissebb jelentése szerint az Egyesült Államokban az össz reklám kiadások 2.2%-kal növekedtek az idei esztendő első kilenc hónapjában az egy évvel korábbihoz képest, így a kiadások elérték a 84.4 mrd dollárt.A legnagyobb növekedést a spanyol nyelvű TV hálózatok érték el, de jelentős növekedést produkáltak a sport TV-k és a rádió hálózatok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés