Előfizetői tartalom

Növekvő reklámpiac, csökkenő internetes részarány

Portfolio
Több piackutatói jelentés is napvilágot látott az elmúlt napokban az amerikai reklám kiadásokról, illetve az online költések alakulásáról és szektoronkénti megoszlásáról.

A CMR piackutató cég legfrissebb jelentése szerint az Egyesült Államokban az össz reklám kiadások 2.2%-kal növekedtek az idei esztendő első kilenc hónapjában az egy évvel korábbihoz képest, így a kiadások elérték a 84.4 mrd dollárt.A legnagyobb növekedést a spanyol nyelvű TV hálózatok érték el, de jelentős növekedést produkáltak a sport TV-k és a rádió hálózatok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés