Előfizetői tartalom

Magára talál az internetes reklámpiac?

Portfolio
Az idei évben még mindig csökkenésre lehet számítani az online reklámkiadások tekintetében az Egyesült Államokban, jövőre azonban ismételten megindulhat a fellendülés - áll az eMarketer által összeállított kimutatásban.

A 8 elemző és piackutató cég prognózisából összeállított konszenzus 6.38 mrd dollárt mutat az idei évre, ami 12.4%-os csökkenést jelent 2001-hez képest. A jövő esztendőben azonban az online reklámkiadások a várakozások szerint elérhetik a 6.7 mrd USD-t, azaz ha lassan is (+5%), de elindulhat a növekedés. 2004-re egyébként 7.5, 2005-re pedig 12.5%-os erősödés prognosztizálható....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés