Előfizetői tartalom

Vevőcsalogató trükkök a technológiai iparágból is

Portfolio
Az autógyártó cégek esetében már megszokhattuk, hogy 0 százalékos fogyasztói hitelekkel csalogatják el vásárlóikat a konkurens cégektől. Az IBM azonban újabb trükkhöz folyamodott, és szintén igen kedvező finanszírozási konstrukciót ajánl a közepes és a nagy cégek számára.

Az IBM 90 napos fizetési haladékot ad bizonyos, a korábbinál alacsonyabb értékhatár felett vásárló vevőinek annak érdekében, hogy az év egészét tekintve ne csökkenjen az árbevétele. Ennek hatására azonban a tényleges fizetés átcsúszik a jövő évre. Nem tétlenkedik azonban az IBM legnagyobb riválisa, a HP sem, mely szintén hasonló konstrukciót jelentett be, csak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés