Előfizetői tartalom

Miért van szükség a BÉT szemléletformáló kampányára?

Portfolio
A Budapesti Értéktőzsde a Kormányzattal azonos véleményen van egy szemléletformáló kampány fontosságának a kérdésében. A megtakarítási eszközök iránti belföldi érdeklődés fokozásának - a nemzetközi példák alapján is - egyik leghatékonyabb eszköze a lakosság pénzügyi ismereteinek és tudatosságának fejlesztése lehet.

A Budapesti Értéktőzsde kezdeményezésére 2003 első felében előreláthatólag hároméves kampány indul a hazai befektetők bizalmának elnyerése és a hosszútávú megtakarítások arányának növelése érdekében. A kampány alapvetően három célt kíván elérni: szemléletformálást, tájékoztatást és a modern tőkepiaci eszközök és befektetési formák népszerűsítését....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés