Előfizetői tartalom

Nőnek az online reklám-kiadások?

Portfolio
A vállalatok fele használja az online médiát reklámozásra, a marketing-kommunikációs keretnek többnyire 2-5 százalékát költik e célra. Ez az arány azonban várhatóan növekedni fog az előrejelzések szerint, és a 6 százalékot jóval meghaladja a következő két évben a hirdetési megbízásokat adó cégek többségénél -- állapítja meg a Netsurvey Internetkutató Intézet legújabb kutatása 138 közép- és nagyvállalat megkérdezése alapján.

Az alábbi írás a nyomtatott Számítástechnikában jelent meg. Az online-ra vonatkozó válaszok alapján megállapítható, hogy a megkérdezettek vállalatainak 89 százaléka rendelkezik saját honlappal. Egy részük számukra a megjelenés az interneten már nem újdonság, hiszen a cégek honlapjainak fele három éve vagy régebben került fel a hálóra. Viszont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés