Előfizetői tartalom

Növekvő vásárlások az internet hatására

Portfolio
Az internet befolyásolta értékesítés 174 milliárd euróra nõhet 2007-ig, áll a Forrester legfrissebb elemzésében.

Jelenleg a világháló hatására történõ eladások a szakemberek szerint háromszor nagyobb piacot jelentenek, mint a közvetlen e-kereskedelem. Ugyan a vásárlók jelentõs része böngészi az online áruházak kínálatát, ám jelentõs részük, szívesebben vásárolja meg a termékeket hagyományos módon. Az úgynevezett cross-channel értékesítés - amikor az online és az offline...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés