Előfizetői tartalom

Tartalomban a vitamin

Portfolio
Stratégia váltás előtt áll az AOL Time Warner internetes divíziója. Az üzletág élére újonnan kinevezett Jonathan F. Miller elsősorban a saját előállítású tartalomra kívánja helyezni a hangsúlyt és folytatódik - a korábbi állásponttal szemben nem rég megkezdett - "koncentráljunk az alacsony sávszélességű felhasználókra" koncepció. A stratégia váltást azt kényszerítette ki, hogy a társaság egykor növekvő internetes bevételei lassú csökkenésnek indultak. A stratégia váltással az AOL a nagy nemzetközi internetes cégek koncepcióját veszi át kissé megkésve.

Az AOL még az év elején jelentős árfolyamgyengülésen esett át, mikor a társaság vezetői beismerték, hogy az online reklámpiaci részesedésük csökkenni fog. A helyzet különösen annak tükrében tekinthető pikánsnak, hogy az AOL az egyéni látogató szám alapján a legnagyobb forgalommal rendelkező honlapokat birtokolja (összességében 81.7 millió látogató júniusban a Nilesen-Net...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés