Előfizetői tartalom

Stratégiaváltás kérdőjelekkel

Portfolio
Módosítja eddigi stratégiáját a világ második számú PC gyártója, a Dell Computer, melynek elsősorban direkt értékesítési modelljével sikerült az élre törni a PC értékesítések terén. A társaság a napokban azonban bejelentette, hogy viszonteladókon keresztül is értékesíteni fog a jövőben márka nélküli PC-ket, mely elsősorban a HP és az IBM "vadászterülete".

A társaság már a héten megkezdi a márka nélküli ún. no-name PC-k szállítását, mely szemben áll eddigi stratégiájával, a telefonos és internetes értékesítéssel, bár az utóbbi időben az iskolakezdési szezonra hivatkozva már megjelent bevásárlóközpontokban is. Pedig éppen ez az a terület, amit a cég eddig elkerült, és a versenytársak magas költségeinek okaként pont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés