Előfizetői tartalom

A Vodafone már megnyerte a ZTE-Manchester meccset

Portfolio
Az idehaza legkisebbnek számító mobilcég alighanem az első nyertesnek számít a Bajnokok Ligája selejtezőn, hiszen páratlan promóciós lehetőséghez jutott a Manchester United támogatójaként. A cég megvásárolt 12 ezer jegyet a mérkőzésre, s ebből 10 ezer belépőt az ügyfelei között sorsol ki.

A mobilcégek számára eddig leginkább a roaming területén számított előnynek a nemzetközi hálózathoz való tartozás, a globális márkák globális marketing tevékenysége eddig kisebb súlyt képviselt. A Manchester United hazai szereplése azonban megmutatta, hogy milyen marketing tartalékokkal rendelkezik a Vodafone, ha a sorsolás szeszélye Magyarországra veti a világ egyik legjobb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés