Előfizetői tartalom

Vivendi-MATÁV: harc az online marketing piacon

Portfolio
A Vivendi-MATÁV verseny új formát öltve jelentkezett a közelmúltban az interneten.

A Vivendi ugyanis - a megszűnő Matáv kedvezmények kapcsán - más internetkapcsolatot kínált fel az olvasóknak. Az ActiveAgent Magyarország - a Vivendi stratégiai és médiaügynökségi partnereként - rekord eredményeket produkáló internetes kampányt futtatott, a "teaser" jellegű üzenet úgynevezett "forma pop-up" ("shaped pop-up") megvalósítása átlagosan 52%-os átkattintási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés