Előfizetői tartalom

Az online áruházak helyzete a hazai internet gazdaságban

Portfolio
A hazai online áruházak 84 százaléka úgy ítéli meg, hogy nyereségesen zárja az idei évet és várakozásaik a következő évre is pozitívak, annak ellenére, hogy a verseny erősödésére és az általános költségek növekedésére számítanak – derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt. és a Westel Rt. felméréséből.

A GKI Gazdaságkutató Rt. becslése szerint 2001-ben az online áruházak teljes forgalma 3-3.5 milliárd forint között mozgott, amelynek 64%-át a lakossági, 26%-át a vállalati és 10%-át az intézményi vásárlások tették ki. A következő 12 hónapban az online áruházak 74 százaléka tervezi, hogy bővíti termékskáláját, 54 százaléka új termékkategóriák felvételét irányozza...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés