Előfizetői tartalom

Kinek a Kánaán, kinek a Pokol - tanulságok a mobilpiacról

Portfolio
Bár az elmúlt hónapokban döntő változások nem következtek a be a magyar mobilpiacon, az elmúlt időszak eseményei tovább erősítették a távközlési szektor talán legfontosabb részére már korábban tett prognózisokat. A piac továbbra is dinamikusan bővül, egyre jobban kiéleződik a vezetékeses távközléssel való verseny, a Westel igen magabiztosan tartja pozícióit, miközben a Vodafone egyelőre még mindig a késői indulás terhe alatt szenved .

Emelkedő penetráció, csökkenő használati kedv Amennyiben hiszünk a mobilstatisztikánknak (Miért is ne hinnénk?), a magyar mobilpenetráció április végére elérte az 55%-ot, s semmi akadálya nincs annak, hogy az év végén 6 milliót jóval meghaladó regisztrált előfizetőt üdvözölhessünk a mobilosok táborában. A Westel év végéig valószínűleg nem veszti el 50% feletti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés