Előfizetői tartalom

Változatok olajipari stratégiákra - OMV (MOL-párhuzamok és eltérések)

Portfolio
Június 7-én tartotta első nemzetközi sajtó konferenciáját az OMV, melynek elsődleges célja az volt, hogy bemutassa a társaság stratégiáját a közép- és délkelet-európai országok szaksajtója számára. Írásunkban összefoglaló képet kívánunk adni olvasóinknak az elhangzott előadásokból, illetve kiemeljük az OMV és a MOL stratégiájában meglévő különbségeket.

Elsőként talán a legnagyobb érdeklődésre számot tartó tényezőket mutatjuk be; milyen különbségeket és azonosságokat tartalmaz az OMV és a MOL a régió két legerősebb olajvállalatának stratégiája. Az eltéréseket nem kívánjuk értékelni, csupán tényszerűen bemutatjuk azokat.Wolfgang Ruttenstorfer, a társaság január 1-én kinevezett elnök-vezérigazgatója prezentációját...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés