10%-os szelet a reklámtortából az interneté. Ez az egyelőre jóslatnak is beillő várakozása középtávon(!) Thomas Holtropnak, a T-Online vezérigazgatójának, hangzott el a tegnapi T-Online közgyűlésen. Amennyiben 3-5 éves időtávon valóságnak bizonyul az előrejelzés, úgy a jelenlegi részesedése az online szegmensnek közel megtízszereződik. Az elmúlt másfél évben megindult a piaci konszolidáció az interneten. A piaci megtisztulás folytatódása mellett a 10%-os reklámszelet egy stabil és kiszámítható környezetet biztosíthat az online piaci szereplőknek. 10%-os értékkel a reklámtorta 4. legnagyobb szeletét tudhatná magának az online szegmens, megelőzve a magazinokat, a kábel TV-t és a rádiót.
Jelenleg mindössze 1.2%-os becsült részesedéssel rendelkezik az online média a teljes reklámtortából Németországban és jellemzően a többi nyugat-európai országban is. Historikus adatokat csupán 2000-rel bezáróan sikerült találnunk (és csupán az amerikai piacra), azonban a trendek alakulását alábbi grafikon tökéletesen szemlélteti. 2000-ben mintegy 2%-os részesedéssel bírt...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés