Előfizetői tartalom

Gyorsan magára találhat a piac

Portfolio
12%-kal csökkentek az online reklám bevételek az Egyesült Államokban az elmúlt esztendőben az egy évvel korábbi adathoz képest - áll a PriceWaterhouseCoopers jelentésében, adta hírül az IDG.

Az online hirdetések piaca így tavaly 7.2 mrd dollárosra zsugorodott a 2000. évi robbanás után, amit külön ki is emel a jelentés, így egyelőre nem szabad temetni az internetes reklámozást. Sokkal nagyobb volt ugyanis a visszaesés az offline reklám kiadásokban 2001-ben, melyen belüla TV és a rádió hirdetések csökkentek a legnagyobb, 13.8, illetve 20%-os mértékben. Optimizmusra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés