Előfizetői tartalom

A magyar vásárlóerő a németországi fele

Portfolio
Az elmúlt négy évben 3%-kal nőtt a magyar fogyasztók vásárlóereje - közölte a Népszabadság a GfK Piackutató Intézet tegnap közzétett tanulmányára hivatkozva. Ha az egy főre jutó vásárlőerőt Németországban 100%-nak vesszük, akkor Magyarország 50%-os mutatóval rendelkezik.

A közép-európai régióban a legmagasabb értékkel Szlovénia rendelkezik (69%), ugyanakkor ez is elmarad az unió legalacsonyabb mutatójával rendelkező Portugáliától (73%). Csehországban a magyart hajszálnyival meghaladó a vásárlóerő-index, míg Lengyelországban kb. 20%-kal alacsonyabb.A vásárlóerő index az egyes országok árszínvonala közötti különbség kiküszöbölését...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés