Előfizetői tartalom

Tarolnak a franciák a magyar autópiacon is

Portfolio
Jelentősen előretörtek a magyar autópiacon is a francia gyártók az idei év első negyedében, míg az abszolut veszteseknek a prominens és korábban kedvelt olasz és német márkák számítanak. A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének tájékoztatása szerint Magyarországon 2002 első negyedévében 37,500 személygépkocsit értékesítettek, mely 17.9%-kal haladja meg a tavalyi időszak értékét.

Az élen a helyzet változatlan. A Suzuki őrzi első helyét, az Opel pedig stabil második. A Volkswagen-t azonban a tavalyi harmadik helyéről a két nagy francia autógyártó, a Renault és a Peugeot letaszította. A VW mögé felzárkózott a Skoda, a Stilo-val újítani próbáló Fiat-ot pedig a Daewoo és a Citroen is megelőzte az idei első negyedévben, így az olasz gyártó teljes hazai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés