Előfizetői tartalom

Mentsük meg az Eviant

Portfolio
Disztribúciós tárgyalások folynak a Danone és a Coca-Cola, illetve a Cadbury között, amelyeknek az lehet az eredménye, hogy a francia cég ásványvízét, az Eviant valamelyik a két cég közül forgalmazhatja az USA-ban - értesült a Wall Street Journal.

A tárgyalások indoka, az Evian amerikai piacvesztése, hiszen miközben az amerikai ásványvízpiac gyors növekedést mutat, addig a francia prémium víz tavaly 5%-ot vesztett értékesítéséiből. Az Evian veszteségei elsősorban a piacra belépő új, olcsóbb termékek által gerjesztett versenynek, illetve a disztribúciós problémáknak tudható be, amely következtében az ásványvíz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés