Előfizetői tartalom

Változatos tartalom (szt)

Portfolio
A The New York Times online kiadásának igazgatója, Martin Nisenholtz szerint nincs értelme arról vitázni, hogy kihalt-e az ingyenes tartalom az interneten. Arról igyekezett meggyőzni a Jupiter Media Metrix New Yorkban megrendezett Media Forumának hallgatóságát, hogy kövessék a lap internetes kiadásának példáját. A The New York Times online ugyanis szép lassan átterelte felhasználóit az ingyenes tartalmaktól a fizetett tartalmak felé.

Az alábbi írás a nyomtatott Számítástechnikában jelent meg. A Jupiter Media Metrix elmúlt hónapban végzett felmérése szerint a fizetett tartalmak 2006-ban már 5,8 milliárd dolláros bevételt hoznak; az idén ez az érték várhatóan 1,4 milliárd dollár lesz. A 2006-os listát az online játékok és a zeneletöltések vezetik majd - 1,8 milliárd dollárral, illetve 1,7 milliárddal....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés