Mint azt a management szeptember 11-i nyilatkozatai sejtetni engedték, a terveknek (és a piaci várakozásoknak) megfelelõ árbevételi és eredmény számokkal zárta a harmadik negyedévet a társaság. A fõ célt, a fizetõs szolgáltatások arányának növelését illetõen nem történt határozott elõrelépés. Az egész reklámpiac hanyatlása miatt a management kénytelen volt drasztikusan csökkenteni negyedik negyedévi tervszámait, azaz egy testes profit warningot is tartalmaz a gyorsjelentés. Negatív hír, hogy a marketing költségek leszorítása azt eredményezte, hogy az MSN és a Yahoo közötti olló erõteljesen szûkül, veszélyeztetve a Yahoo piacvezetõ pozícióját. A gazdálkodás további reorganizációja november 15-én kerül bejelentésre. Árfolyam; egész egyszerûen bull piac jellegû reakció, a rossz hírek ellenére 3%-ot emelkedett a zárás utáni kereskedésben a gyorsjelentés hatására a részvény.
A Yahoo árbevételeinek valamivel több mint 80%-a változatlanul reklámbevételekbõl származik, így az elmúlt hetek média társaságoktól származó profit warning dömpingjei után nem lehetett meglepõ, hogy a társaság árbevétele 44%-kal esett vissza a tavalyi harmadik negyedévhez viszonyítva. Az amerikai reklámpiac minden hirdetési formát együttvéve várhatóan 3%-os csökkenést...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés