Előfizetői tartalom

Kifogyott a méz Micimackó bödönéből?

Portfolio
A világ harmadik legnagyobb média vállalata, a Walt Disney szerint 2002-ben tovább folytatódik a reklámpiac gyengélkedése, s egyelőre nem látszanak a fellendülés jelei.

A reklámokra fordított kiadások csökkenésének az okai között található a szeptember 11.-ei terrorista támadás is, a Disney pénzügyi igazgatója azonban nem számszerűsítette az előzőek vállalatra gyakorolt hatását, azt majd csak a november 9.-ei gyorsjelentésből tudhatjuk meg, bár annyit elárult, hogy a támadás rövid távú hatásait eltúlozták. Az ABC TV csatorna...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés