Előfizetői tartalom

Fotexnet a gyakorlatban (2.)

Portfolio
A Fotexnet többlépcsős program, s a vállalatcsoport természetes új divíziója – mondta Várszegi Gábor, a társaság elnöke. A Fotexnet a társaság szerint már induláskor jelentős előnnyel rendelkezik a magyar internetes piacon, az e-commerce területén kész kereskedelmi és áruháttér, kész logisztika, működő házhozszállítási rendszer segíti az indulást.

A program első része a Fotex Plaza, amely értelemszerűen az e-commercere koncentrál. A plaza ma induló első zenei áruházát hamarosan követi a VHS és DVD kínálat (június 10.), majd a műszaki áruk, ajándékok, könyvek, képek, bútorok. Nyitáskor mintegy 25,000 CD és kazetta között lehet válogatni, amely év végére 60,000 db-ra nő. A Fotex ingyenes házhozszállítást kínál...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés