Előfizetői tartalom

Bevetette a Facebook a mesterséges intelligenciát a hirdetéseknél, meg is lett az eredménye

Portfolio
Nagy emelkedéssel nyithatnak a Facebook anyavállalata, a Meta részvényei azt követően, hogy a társaság közzétette második negyedéves számait, melyben a vártnál erősebb profitról, és a hirdetési bevétele dinamikus növekedéséről számolt be a társaság.

A negyedév főbb számai: A naponta aktív felhasználók száma 3,27 milliárd volt a Meta alkalmazáscsaládjában a második negyedévben, ami 7 százalékos növekedés az egy évvel korábbi szintről A reklámkattintások 10 százalékkal nőttek, az egy reklámra jutó átlagár pedig szintén 10 százalékkal emelkedett A negyedévet 39 milliárd dolláros bevétellel zárta a Meta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés