Előfizetői tartalom

Duplaannyit költöttek a magyar kormánypártok hirdetésekre, mint Európában bármelyik másik erő

Portfolio
A legtöbbet a mérsékelt és szélsőjobboldali pártok költötték eddig kampányolásra az európai parlamenti választásokra készülve. Az online térben a politikusok már nem használhatnak célzott online hirdetéseket, de így is ez lett a legnépszerűbb hirdetési forma. Európában eddig a magyar Fidesz-KDNP pártszövetség költötte a legtöbbet, mögéjük görög és német pártok fértek fel a listára.

Az európai parlamenti választások előtt a politikusok és pártok a szavazatok megszerzése érdekében egyre több pénzt költenek online hirdetésekre. A legnagyobb költők között van Orbán Viktor magyar miniszterelnök Fidesz pártja, amely mindenkit túlköltekezett a Google platformjain és 35 millió weboldalból álló hálózatán, valamint az európaiak több mint fele által használt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés