Előfizetői tartalom

Duplaannyit költöttek a magyar kormánypártok hirdetésekre, mint Európában bármelyik másik erő

Portfolio
A legtöbbet a mérsékelt és szélsőjobboldali pártok költötték eddig kampányolásra az európai parlamenti választásokra készülve. Az online térben a politikusok már nem használhatnak célzott online hirdetéseket, de így is ez lett a legnépszerűbb hirdetési forma. Európában eddig a magyar Fidesz-KDNP pártszövetség költötte a legtöbbet, mögéjük görög és német pártok fértek fel a listára.

Az európai parlamenti választások előtt a politikusok és pártok a szavazatok megszerzése érdekében egyre több pénzt költenek online hirdetésekre. A legnagyobb költők között van Orbán Viktor magyar miniszterelnök Fidesz pártja, amely mindenkit túlköltekezett a Google platformjain és 35 millió weboldalból álló hálózatán, valamint az európaiak több mint fele által használt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés