Előfizetői tartalom

Erre figyelj, ha EU-pénzből reklámozod a nyertes projektedet!

Vízi Ildikó
Egy nyertes, aláírt támogatási szerződéssel rendelkező uniós projekt kedvezményezettjére rengeteg papírmunka, adminisztráció, ellenőrzés, pénzügyi beszámoló és fenntartási időszaki vállalások teljesítése vár. Ezzel párhuzamosan azonban nem szabad elfelejteni a projekt reklámozását, vagyis a felhívásokban előírt tájékoztatási és nyilvánossági elemek megvalósítását sem. Ebben a cikkünkben a Vidékfejlesztési Program és a Pénzügyi Eszközök típusú támogatások kommunikációs kötelezettségeire fókuszálunk, de érintjük a Széchenyi 2020 arculati kézikönyv fontosabb gondolatait is. Nemcsak előírás a tájékoztatás és nyilvánosság biztosítása a nyertes projektek esetében, hanem ezt támogatja is a pályázat, azaz a felhívásban meghatározott költséget lehet rá elszámolni.

Általános szabályok. Már az előző, 2007-2013-as finanszírozási időszakban is volt iránymutató dokumentum, ami a Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségeit foglalta össze. A mostani, 2014-2020-as uniós ciklusban a Széchenyi Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei (KTK) 2020, a Széchenyi 2020 Útmutató és Arculati kézikönyv, a Pénzügyi eszközök végső...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés