Előfizetői tartalom

Veszélyesen sokat költenek a fiatalok Valentin-napkor

Portfolio
A szerelem ünnepén átlagosan 16 százalékkal költünk többet, mint a januári napokon – derül ki az Erste-ügyfelek kártyás vásárlásainak vizsgálatából. A Valentin-napi figyelmességekre – étteremre, virágra, fehérneműre – azonban 66 százalékkal megy el nagyobb összeg. A férfiak kiadásai ezekre a meglepetésekre csaknem a januári dupláját érik el, míg a Z generáció tagjai 355 százalékkal adnak ki többet ilyen célokra.

A pénzintézet ügyfeleinek költéseit vizsgálva kiderül: a fiatalok és a férfiak hajlamosabbak február közepén mélyebben a zsebükbe nyúlni, néha veszélyesen mélyen. Az Erste ügyfeleinek költési szokásait vizsgálva egyértelmű, hogy az ünnepet a fiatalabb generációk tartják leginkább. Az átlagos napi kártyás vásárlások összege február 13-án és 14-én 16 százalékkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés