Ezen a rendhagyó és új online eseményen bankok és pénzintézetek marketing- és PR-vezetői beszélgetnek és vitáznak arról, milyen hatással van a koronavírus a pénzügyi kommunikációra és marketingre, szó lesz a szükséges és felgyorsított fejlesztésekről, és természetesen betekintést nyerhetünk az elmúlt egy év munkafolyamataiba is.
Mik voltak a pénzügyi szektor termékeinek eddig bevált kommunikációs, kreatív és értékesítési stratégiái? Mit és hogyan kellett áttervezni annak érdekében, hogy alkalmazkodni tudjanak a rendkívüli helyzet miatt kialakult, folyamatosan változó körülményekhez? A beszélgetések résztvevői megvitatják majd a szektor tapasztalatait, az új kommunikációs és értékesítési stratégiák térnyerését az elmúlt egy évben, és bemutatják, hogy mik a 2021-es prioritások a szektor marketingtevékenységében.
Vegyen részt online eseményünkön és ismerjen meg új, izgalmas és sikeres stratégiákat a Portfolio segítségével!
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött!