Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Hitelezés 2021

Időpont: 2021. június 9.  

Helyszín: Marriott Hotel, Budapest + Terasz

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2022-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

HELYSZÍNI RÉSZVÉTEL ÁRA

Bizalom ára jegyár
110.000 HUF + ÁFA/fő
314 EUR + ÁFA/fő
OFFLINE JEGYVÁSÁRLÁS
Már a hotel teraszán is várjuk egész napos élő közvetítéssel és konferencia élménnyel.

ONLINE RÉSZVÉTEL ÁRA

Bizalom ára jegyár
49.900 HUF + ÁFA/fő
142 EUR + ÁFA/fő
Professzionális online konferenciáinkon élőben, interaktívan követheti a teljes programot. Virtuális térben is a megszokott magas színvonalú szakmai programjainkon vehet részt akár otthon vagy akár munkahelyén is. Rendezvényeink platformjai a lehető legjobb interaktív lehetőségeket kínálják, mint például élő kapcsolatépítés, egyéni videó hívások, párhuzamos szekciók és a networking, így nyújtva egy igazi rendezvény érzését!

Fontos információk az árakkal és a szolgáltatásokkal kapcsolatban

A rendezvényre kizárólag érvényes jegy bemutatásával engedjük be résztvevőinket, melyet rendszerünk a fizetést követően küld ki a regisztrációkor megadott résztvevői email címre.

A Net Média Zrt. a részvételi díjak megváltoztatásának jogát a rendezvény kezdetéig fenntartja.

Csoportos kedvezmény helyszíni részvétel esetén:

20% kedvezmény a részvételi díjból 5 vagy több fő jelentkezése esetén.

*Figyelem! A fenti árak közvetített szolgáltatást tartalmaznak (rendezvény ellátás), melyre az esetleges kedvezmények nem vonatkoznak! Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a kedvezmények nem összevonhatóak. Csoportos jegyvásárlás esetén alkalmazandó kedvezményt kizárólag akkor tud a Net Média Zrt. nyújtani, ha ugyanazon személy, ugyanazon rendezvényre, egy regisztráció során rendeli meg és fizeti ki a csoportos kedvezmény igénybevételéhez mindenkor szükséges mennyiségű részvételi jegyet.

A részvételi díj tartalmazza a konferencia dokumentációját, büféebédet és a kávészüneteket.

ÉRINTÉSMENTES BELÉPÉS

Felhívjuk kedves résztvevőink figyelmét, hogy a konferenciára való jelentkezést követően QR-kódot küldünk ki a regisztráció során megadott résztvevői email címre. Ezt legyenek kedvesek magukkal hozni akár kinyomtatva, akár telefonjukon felmutatva a rendezvény napján, ezzel biztosítva a bejutást!

Kérdés esetén keressék rendezvényszervező kollégánkat lenti elérhetőségén!

Jelentkezés, fizetési és lemondási feltételek

Az online regisztrációról e-mail-ben visszaigazolást küldünk. (A jelentkezés során az adatokat és a "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételeket" jóvá kell hagyni.) A "Jelentkezési, fizetési és lemondási feltételek" elfogadása után, a regisztráció során jóváhagyott adatok alapján a visszaigazoló levél mellékleteként egy díjbekérőt küldünk e-mailben, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül kiegyenlíteni szíveskedjenek. Társaságunk a pénzügyi teljesítést követően megküldi emailben a kiállított távszámla letöltési linkjét, a regisztrációkor megadott távszámla email címre, illetve a kapcsolattartónak.

Az online regisztráció megrendelésnek minősül. A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. A jelentkezés véglegesítése és elküldése után lemondást nem fogadunk el, a részvételi jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díjat a rendezvényről történő távolmaradás esetén is ki kell fizetni. A részvételi díj teljes kiegyenlítése után a részvétel átruházható. Mivel az online jelentkezés megrendelésnek minősül, ezért utólagos reklamációkat - beleértve az átutalás hiányára való hivatkozást vagy egyéb okok miatti rendezvénytől való távolmaradást - nem fogadunk el. Ebben az esetben is a teljes összeget ki kell fizetni.

FIGYELEM!

A Net Média Zrt. Fenntartja a jogot a rendezvény időpontjának módosítására. Ha a rendezvény időpontja módosul, az új időpontról a Net Média Zrt. megfelelő időben tájékoztatja a jegyvásárlókat. A megváltott és kifizetett jegyek a módosított időpontban is érvényesek vagy, ha az új időpont nem lenne megfelelő, átruházhatóak.

Ha a rendezvény jogszabályi vagy hatósági korlátozás vagy a felektől független külső egyéb körülmény miatt nem tartható meg a kijelölt időpontban, a Net Média Zrt. a rendezvényt online konferencia formájában tartja meg. Az online konferencia részvételi díja a vele megegyező témájú, meg nem tartható rendezvény részvételi díjának 40%-a. Az ezt meghaladó befizetéseket a Net Média Zrt. a rendezvény online formában történő megtartásáról szóló döntés közzétételét követő 20 napon belül visszatéríti.
A jegy ára még a rendezvény időpontjának módosítása vagy online formában történő megtartása esetén sem téríthető vissza a jelen feltételekben írtakat meghaladó mértékben!

Támogatóink

Gold támogató

Főtámogató

Silver támogató

Bronze támogató

Hivatalos autókölcsönző partner

Szakmai partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Maximális biztonság és egészség szponzora

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Tusák Zita
  • Tusák Zita
  • Rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36-20-334-8455
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Kiss Csilla
  • Kiss Csilla
  • KEY ACCOUNT SALES PARTNER
  •  
  • Telefon: +36 20 287 3256
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Palkó István
  • Palkó István
  • vezető elemző
  •  
  • Telefon: 06/1 428 90 65
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.