ELŐADÓINK:
- Marczinkó Zoltán, vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
- Dr. Radácsi László, igazgató, Budapest LAB
- Égly Csaba, Business Development Consultant, Google
- Csillag Gábor, Digital Director, Nanushka
Az esemény moderátora: Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum
A részvétel Támogatónknak köszönhetően ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
PROGRAM:
17:30 Köszöntő
Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum
17:30-17:40 Nyitóelőadás
Előadó: Marczinkó Zoltán, vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
17:40-18:05 Digitális vágyak - analóg valóság: egy friss kkv-kutatás tanulságai
Előadó: Dr. Radácsi László, igazgató, Budapest LAB
Bár egyre több szó esik arról, hogy a digitalizáció alapjaiban forgatja fel a gazdaságot és a kkv-k túléléséhez elengedhetetlen lenne a digitális szakadékon való átevickélés, a BGE Budapest LAB friss, reprezentatív kkv-kutatása alapján a valóság sajnos nem éppen ígéretes. Minden címlapsztorira jut több tízezer nem fejlődő, vagy akár küszködő vállalkozás, az átlagnak pedig az innovációs hajlandósága is gyenge. Számok és trendek a hazai kkv-szektor valóságáról.
18:05-18:50 Mikor jön el az ideje, és hogyan kezdjünk hozzá?
Előadó: Égly Csaba, Business Development Consultant, Google
Külpiacra lépéskor az egyik, ha nem a legfontosabb lépés, hogy eldöntsük, hol szeretnénk értékesíteni. Ehhez információra van szükségünk a célpiacokról, a keresletről, az ottani versenyről, illetve a vásárlók magatartásáról. Égly Csaba a Google Közép-Kelet-európai üzletfejlesztési tanácsadója, előadásában az exportban rejlő lehetőségeken túl, a megvalósítással kapcsolatos gyakorlati tippeket hoz a közönség számára.
18:50-19:10 Online piacralépés egy modern luxusmárka szemszögéből
Előadó: Csillag Gábor, Digital Director, Nanushka
A prezentációmban bemutatom a digitális transzformáció és online piacralépés legfontosabb első lépéseit, a kihívásokat, amelyekkel egy feltörekvő "high fashion" és luxusmárka szembesül a globális terjeszkedés kezdő fázisában, azok feloldásának megközelítését a Nanushka szemszögéből, valamint az eszköztárat és "online marketing stack"-et, amelyre egy dizájner és divatmárkának érdemes összpontosítani.
19:10-19:20 Közönségkérdések
Moderátor: Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum
AZ ESEMÉNY LEGFONTOSABB PARAMÉTEREI:
Időpont: 2018. május 3. (csütörtök)
Regisztráció: 17:00-17:30
Szakmai program: 17:30-19:15
HELYSZÍN: BGE aula (1055 Budapest, Markó u. 29-31.)